Pressemeddelelse fra Bulldogs Odense ApS

af Odense Bulldogs

Pressemeddelelse fra Bulldogs Odense ApS

På en ekstraordinær generalforsamling 20.4.2017 har Bulldogs Odense ApS indvalgt 3 nye bestyrelsesmedlemmer, så bestyrelsen igen er fuldtallig.

Nyvalgt til bestyrelsen blev Irene Blomberg, Anders Blicher Petersen og Thomas Hertz Andersen. Bestyrelsen består derudover af Henrik Benjaminsen (formand), Michael Hjortholm, Angus King og Vandy Thorsen.

Bulldogs Odense har igangsat en plan der skal styrke økonomien. Planen indeholder blandt andet en reduktion af administrationen, hvor opgaverne i større grad skal løses gennem deltids- og frivilligt arbejde, samt en styrkelse af salgsorganisationen, så der bliver kapacitet til at udvide den allerede store kreds af sponsor- og samarbejdspartnere.

”Vi har et mål om at styrke mulighederne for at have et godt og stærkt ishockeyhold og samtidig skabe optimale rammer for vores samarbejdspartnere til de sjove og spændende oplevelser, der er forbundet med ishockey på topniveau i Danmark,” udtaler bestyrelsesformand Henrik Benjaminsen.

Kommende kampe i Odense Isstadion

Oplevelser og god forretning

Er du interesseret i et stærkt netværk og gode oplevelser, så bliv sponsor i Bulldogs Odense.

Kontakt os i dag!